رییس جمهور برای بار دوم به گناباد آمد.
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

رئیس جمهور روز 23 اردیبشهت درجمع مردم شهرستان گناباد، قول برگزاری اولین جشن ریشه کن شدن بیکاری کشور در این شهرستان را داد و گفت؛ تلاش همه جانبه ی مردم و بخصوص جوانان را در کنار حمایت های خاص دولت، از ملزومات رسیدن به این موفقیت بزرگ می باشد. دکتر احمدی نژاد همچنین، فرودگاه را از ضروریات توسعه ی شهرستان گناباد با توجه به دوری مسیر از مرکز استان و پایتخت عنوان کرد و از اختصاص بودجه ای قابل توجه برای راه اندازی هرچه سریع تر فرودگاه گناباد خبر داد.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود نیز با توجه به درخواست های مردم حاضر، به پیگیری مشکلات موجود در نحوه ی اجرای طرح مسکن مهر در سطح شهرستان گناباد تأکید کرد و وعده داد که بزودی وزیر مسکن را مأمور خواهد کرد تا با حضور در شهرستان و بررسی های لازم مشکلات موجود را هرچه سریع تر رفع کند.
محمود احمدی نژاد در پاسخ به شعار مردم درباره ی عبور سریعتر راه آهن چابهار - مشهد از گناباد که سالهاست بحث آن نقل محافل و سایتها و روزنامه هاست و تقریبا در اخرین پیگیریها و مصوبات قطعی به نظر می رسید، فقط به اختصاص آنتن اشاره کرد!!  اما در مصوبات استانی هیت دولت هیچ خبری از اختصاص بودجه برای گناباد منتشر نشد.





:: بازدید از این مطلب : 1059
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: